היפנוזה

Open The Door \ ירושלים

היפנוזה

Open The Door \ ירושלים


לאורך שנים עבד מדען ידוע על החקר ״מה עומד מאחורי החלומות״ והאם ניתן להיכנס ולצאת מהם באופן מודע. מצאנו את העבודות שלו ובנינו מתקן היחיד מסוגו בעולם שמכניס קבוצה לחלום משותף. עכשיו אנחנו צריכים משתתפים אמיצים להיכנס לחלום ולמצוא דרך להתעורר. אך החלום הזה פתוח ל 60 דקות בלבד ואם לא תצליחו למצוא את דרך החוצה ממנו, תישארו שם לנצח… האם תצליחו לצאת?אתר "Open The Door"

ביקורות גולשים


שירות מזעזע ומחפיר - לא להתקרב

דיסהמלצה לכל חדרי הבריחה של OPEN THE DOOR - מונשיין, היפנוזה וקרב מטבחים. שירות גרוע ומחפיר ואני מציע לכולם לקחת זאת בחשבון.

רכשנו כרטיסים לחדר בריחה בלילה, בשעות הבוקר המאוחרות למחרת נאלצנו לבטל עקב מקרה חירום רפואי של אחד המשתתפים (שכלל אשפוז בבית חולים). רצינו לדחות ליום אחר את ההגעה, אך למרות פנייתנו הצוות לא הסכים בתוקף לדחות וגבה מאיתנו מחיר ביטול מלא של 200 ש\"ח. חשנו חוסר התחשבות נוראית במצב מצד הצוות ואנו לא נגיע בחיים שוב אליהם.

(חשוב לציין כי רצינו לדחות ולא לבטל את האירוע ושקבענו לתחילת שבוע בתקופה שאין הרבה תיירים ולכן כל השעות היו פנויות כך שלא גרמנו להפסד כלכלי לאף אחד).

להתרחק

שירות מזעזע איחרנו קצת קיבלנו תדרוך לא יודע אם המעפיל שם יודע את פירוש המלה הכניסו אותנו לחדר והוציאו פשוטו כמשמעו המעפיל לא נתן לנו שניה לחשוב פשוט גילה לנו מה לעשות לא הבנו כלום מהחידות זה הרגיש כאילו ההיינו בחדר 5 דקות לא לדבר על זה שזה נראה שקנו את מוצרי החידות בהכל בשקל נראה שילד עשה אותם התאפורה דוקא היתה נחמדה וזהו המפעיל טען שהיה אחרינו מישהו אבל הסתכלנו באתר ואף אחד לא היה אחרינו פשוט עצלן בושה

לא כדאי לכם

להתרחק! לא להתקרב לחדרי בריחה של חברת open the door
תקבלו יחס מזלזל שרק מחפש איך לעשות עליכם קופה

לא מומלץ! יחס מזלזל וחוסר התחשבות!!

איחרנו בגלל מידע שגוי שמופיע בוויז ובאינטרנט לגבי כתובת המקום.
ולא ראינו שום התחשבות מצד האחראים. האשמה הופנתה אלינו.
200 שח של דמי ביטול הלכו לפח

חדר בריחה היפנוזה.

בחדר ההיפנוזה היתה חוויה בלתי רגילה.היינו עם 2 ילדים שהתמוגגו ונהנו עם כל גילוי של החפצים,ועם כל מעבר לחדר הבא.
איתי \"בעל הרמזים\" היה חביב וקשוב ללילדים-שאפו איתי!!
רצינו עוד.....
24/08/2021