משאלה של פיצה

Brainit \ נתניה

משאלה של פיצה

Brainit \ נתניה


דון לוצ'יאנו זהו שמו של המאפיונר האכזר שהשתלט על הפיצרייה של סבא פפה, הפיצה הכי מפורסמת בעיר! פיצרייה שמגשימה משאלות! אבל סבא פפה לא מוותר ויזם תוכנית פעולה. הרי ללא המתכון המיוחד לפיצה הטובה בעיר הלקוחות יפסיקו להגיע ואולי אז לוצ'יאנו יעזוב. לכן המטרה העיקרית שלכם היא להוציא את המתכון החבוי בעזרת הרמזים שסבא פפה החביא במטבח. משמתכם היא להיכנס למטבח, להתחזות לטבחים ולהוציא את המתכון החבוי לפני שהכנופייה של לוצ'יאנו יבחינו שמשהו חשוד מתרחש. אז מוכנים לאתגר? סבא פפה מחכה לעזרתכם! תבואו רעבים!אתר "Brainit"

ביקורות גולשים


היה מעולה
ממש יצירתי ומאתגר
וטעים לא פחות...
מפעילה לולה ממש נחמדה, איתנו כל הפעילות
מומלץ

חדר מעולה!

היה מדהים!!! ענבר המפעילה היתה מקסימה ומסבירת פנים. החדר כייפי ולא קשה מאוד, מתאים ממש לזוגות ומשפחות. חוויה מיוחדת וחד פעמית.

חדר בריחה מצויין ופיצה נהדרת

חדר בריחה מאוד נחמד. מתאים לכל המשפחה - מילד ועד זקן, לעומת חדרים אחרים שיש בהם צריך לחשוב טוב טוב האם מתאימים לילדים קטנים. החידות מאתגרות במידה הנכונה. הרעיון של בניית הפעצה לאורך החוויה, ובסוף לאכול אותה יחדיו בחדר/מסעדה הנחמד שיש שם - כביר. מוסיף המון. ממליצים בחום. אופק היה המנחה שלנו - מקצוען ונחמד מאוד.

חדר בריחה

הינו 4 חברות , פשוט אין מילים. וואו אחד גדול החל מהכניסה ובהמשך חדר בריחה מושקע , נהנו וממליצים לעשות , מתאים לקבוצת חברות , למשפחות . חוויה בלתי נשכחת

חדר חדש ומדהים. טופ 3 שלי

וואווו אם כבר חדר בריחה אז אי אפשר שלא חדר בריחה קולינרי
לא מבינה איך אפשר לחזור לעשות חדרים רגילים אחרי דבר כזה.
ר ו צ ו!! ע ו פ ו!! ט ו ס ו!!

וכמובן שטעים ונקי, חידות מקוריות וחדשות עם טוויסט מפתיע של אלקטרוניקה