סודות האלכימאי

Escape Room \ רחובות

סודות האלכימאי

Escape Room \ רחובות


במשך אלפי שנים ניסו האלכימאים ליצור חומרים שיעניקו להם חיי נצח. מה היה קורה אם הם אכן הצליחו? בימינו, מדען מבריק הצליח למצוא את הנוסחה העתיקה, אך מה יקרה אם היא תיפול לידיים הלא נכונות?אתר "Escape Room"

ביקורות גולשים


מפעילה מציקה שהרסה את החדר. מאכזב מאוד

חדר חמוד אבללל המדריכה הייתה ממש מציקה ולחוצה. נתנה רמזים כשלא ביקשנו. היתה חידה שלא עבדה ! וכנראה שכבר שנה לא עובדת (רואה עכשיו לפי הביקורות) אבל הם לא חשבו לעשות עם זה משהו וגם לא להגיד...רק להלחיץ כדי שנסיים את החדר והמפעילה המוזרה תוכל ללכת הביתה. על הפנים. היה מאכזב מאוד ולא שווה את הכסף!!

מאכזב

הגענו קבוצה של 7 אנשים (מתוכם 2 ילדים). אנחנו עם ניסיון משתנה (הכי הרבה 14, הכי מעט 3). חידה אחת הייתה מקולקלת, המפעילה דיברה המון, עד מצב שבו ביקשנו שתפסיק לתת לנו הנחיות. נאמר כי התחלנו באיחור של חמש דקות, אבל זה ממש לא הצדיק את כמות ההנחיות שממש הרסו את האווירה. החדר מקבילי וקיבלנו המלצה לפתור את החידות אחת אחת. כעבור 35 דקות, כשסיימנו את החדר, הבנו למה... אם פותרים במקביל כפי שעשינו, החדר נגמר תוך שנייה. כל חידה שנגענו בה ישר פתרנו. החידות קלות ממש... יצאנו עם תחושת פספוס. התפאורה יפה.

מפעילה מציקה !!

בול אבל בול מה שקרה לנו הרגע! מנחה לחוצה שלא מפסיקה להציק..עד שביקשנו שתפסיק. אנחנו מגיעים כדי לפתור בעצמנו , לא כדי שתוגלי לנו! ממש הרסה את האווירה. לא היה שווה את הכסף בכלל. התאכזבנו מאוד! על הפנים

נחמד מאוד, מספק תעסוקה רבה אך לא קשה מדי

היה משהו נחמד ומפתיע בכניסה לחדר. בתחילה אין ממש הידוק בין החידות לעלילה, אך בהמשך הרבה יותר, גם תפאורתית (החלק מאובסקיוריטי, אני מניחה). החדר מקבילי ומספק תעסוקה. רמת הקושי הוגנת - יש חלוקה לרמות, וברמת המנוסים הרגשנו שהיה לנו על מה לחשוב, אולם בכל זאת לא שברנו יותר מדי את הראש ונזקקנו להכוונה אחת על חוסר תשומת לב. לדעתי מנוסים מאוד יכולים להגיע בזוג. שלושה מקסימום.
אופי החידות יותר משימתי, ומי שמחפש אווירה לא ימצא אוירה דומיננטית במיוחד.
כשאני מנסה לסכם, אמנם היה לנו כיף בהרכב שלנו, אבל משהו הרגיש לי חסר, וקשה לי לשים את האצבע בדיוק על מה - אולי באוירה, פס קול חלש, אובר-משימתיות אולי. בתור חדר 94 לא מצאתי משהו מאוד מלהיב, אבל אין זה אומר שאי אפשר להינות. היה לנו סבבה בסך הכל.
לסיכום, מתאים לכולם, אבל לטעמי יהנו יותר משפחות ושחקנים שלא עשו המון חדרים.
*החדר אינו נגיש לכסאות גלגלים*

סודות עתיקים ומאתגרים

חדר מוצלח מאוד המשלב אלמנטים טכנולוגיים מודרניים עם סודות עתיקים ומגניבים, הרבה חידות ואתגרים, ועבודה מקבילית בתוך חדר גדול במיוחד. תפאורה ואביזרים מעולים, מפעילים טובים. מתאים גם לקבוצות גדולות